تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ

در صورتی که شیشه ال سی دی گوشی سامسونگ شما دچار شکستگی شده است با دستگاه های جدید در حوزه تعمیرات موبایل دیگر نیازی به تعویض کامل تاچ ال سی دی ندارید و با هزینه بسیار کم تر می توانید در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ با خیال راحت نسبت به تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ اقدام کنید . تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با تمام مراحل،نکات و هزینه تعویض گلس سامسونگ آشنا شوید .

در چه صورت می توان به جای تعویض ال سی دی سامسونگ،گلس آن را تعویض کرد ؟

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ

اگر آثار شکستگی و ترک بر روی ال سی دی شما وجود دارد و تصویر و تاچ گوشی شما به خوبی کار می کند و هیچ آثاری از تغییر رنگ و خطوط رنگی بر روی گوشی شما ظاهر نشده است،نیازی به تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ ندارید و می توانید با هزینه مناسب وشی خود را تعمیر کنید . منظور از تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ،رنگ های سیاه و رنگی است و خطوط کم رنگ زردی که زیر ترک ها مشاهده می کنید،جای نگرانی ندارند و بعد از تعویض گلس گوشی سامسونگ این خطوط هم از بین می روند .

بیشتر بخوانید : علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ چیست؟

مراحل تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ چگونه است ؟

  1. ابتدا گوشی سامسونگ شما از طریق درب پشت و با کمک دستگاه سپراتور باز می شود و تاچ ال سی دی آن توسط دستگاه جدا می شود .
  2. بعد از جدا شدن تاچ ال سی دی نوبت به جدا کردن شیشه یا همان گلس شکسته است که با کمک نخ پرس،دستگاه فریز یا سپراتور این کار انجام می شود . این مرحله بسیار حساس است و نیاز به تخصص بالایی دارد و هرگونه خطا و اشتباه باعث خراب شدن کامل ال سی دی می شود .
  3. بعد از جدا کردن گلس ال سی دی گوشی سامسونگ نوبت به تمیز کردن چسب های OCA است که این چسب ها به کمک ابزار مخصوص به صورت کامل جدا و تمیز می شود و ال سی دی گوشی آماده نصب گلس جدید می شود .
  4. بعد از تمیز شدن سطح ال سی دی،گلس جدید روی آن نصب می شود و با استفاده از دستگاه پرس و حباب گیر مراحل انتهایی آن انجام می گیرد .

هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ چقدر است ؟

هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ چقدر است ؟

هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ نسبت به تعویض کامل صفحه نمایش بسیار کم و مقرون به صرفه است و بسته به مدل گوشی متفاوت است،به این صورت که هرچقدر مدل گوشی بالاتر می رود به علت افزایش ریسک تعمیرات،هزینه تعویض گلس نیز افزایش می یابد اما بصورت تقریبی در سال 1403 هزینه کامل تعویض گلس سامسونگ بین 300 تا 2 میلیون تومان می باشد . شما عزیزان می توانید جهت اطلاع و استعلام دقیق از طریق صفحه نمایش با نمایندگی سامسونگ اقدام کنید .

مدت زمان تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ چقدر است ؟

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ نیاز به دقت بالا و همچنین دستگاه های بروز است تا از آسیب به صفحه نمایش تا حد ممکن جلوگیری شود و نباید در زمان تعویض آن عجله کرد ولی بصورت کلی می توان زمان حدود 4 ساعت برای این کار در نظر گرفت .

آیا بعد از تعویض گلس گوشی سامسونگ کیفیت و کارایی آن تغییری پیدا می کند ؟

آیا بعد از تعویض گلس گوشی سامسونگ کیفیت و کارایی آن تغییری پیدا می کند ؟

یکی از مزیت های تعویض گلس ال سی دی نسبت به تعویض صفحه نمایش،جلوگیری از افت کیفیت تصویر و تاچ گوشی است و در اصل با تعویض گلس گوشی سامسونگ،قطعه سخت افزاری روی گوشی شما تعویض نمی شود و فقط شیشه آن تعویض می گردد .

منظور از تعویض گلس گوشی سامسونگ با ضمانت و بدون ضمانت چیست ؟

حین تعویض گلس گوشی سامسونگ به علت حساسیت بالای آن ریسک بالایی وجود دارد و ممکن است هر لحظه به ال سی دی گوشی آسیب وارد شده و تصویر و تاچ آن دچار اختلال شود ؛ در این حالت تعمیرکاران با توجه به تجربه و مهارت خود این ریسک را در برخی مدل های سامسونگ متحمل می شوند و با مشتری قبل از تعمیر این موضوع را در میان می گذارند،که تعویض گلس را با ضمانت یا بدون ضمانت انجام می دهند و هردو کار قیمت مشخصی دارد و تعویض گلس با ضمانت از قیمت بالایی برخوردار است .

تعویض گلس ال سی دی در نمایندگی سامسونگ

تعویض گلس ال سی دی در نمایندگی سامسونگ

اگر شماهم نیاز به تعویض گلس ال سی دی دارید،پیشنهاد می کنیم با خیال راحت این خدمت را به نمایندگی سامسونگ بسپارید و از اصالت قطعات و کیفیت کار مطمئن باشید . برای استعلام قیمت می توانید همین الان با کارشناسان نمایندگی سامسونگ 20 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات