نمایندگی سامسونگ شهرکرد

خبر خوب برای ساکنان شهرکرد،نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ با ارائه خدمات کامل تعمیرات راه اندازی شد. این نمایندگی تشکیل شده از یک کادر از متخصصین تعمیرات موبایل سامسونگ که این کارشناسان باتجربه در کنار مهارت خود با استفاده از قطعات اورجینال،تجهیزات پیشرفته و ابزار های به روز بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. در زمینه تعمیرات موبایل ابتدا گوشی شمارا عیب یابی می کنند و تشخیص می دهند مشکل گوشی سامسونگ شما نرم افزاری است یا سخت افزاری،سپس برای برطرف کردن مشکل اقدام های لازم را انجام می دهند.

تعمیرات موبایل یک حرفه تخصصی است و اگر توسط افراد حرفه ای انجام نشود ممکن است مشکلات بیشتری را برای گوشی شما به وجود آورد. لازم به ذکر است نمایندگی سامسونگ شهرکرد به تمام نقاط ایران خدمت رسانی می کند.

نمایندگی سامسونگ شهرکرد

تعمیرات تخصصی انواع مدل گوشی های سامسونگ در شهرکرد

برای بهره مندی از خدمات کامل تعمیرات گوشی و تبلت سامسونگ در انواع مدل ها تنها لازم است با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید .این نمایندگی با ارائه مشاوره رایگان به شما کمک می کند بهترین تصمیم را در مورد رفع مشکل گوشی خود بگیرید. کادر حرفه ای نمایندگی سامسونگ شهرکرد با استفاده از تجربه چندین ساله خود در زمینه تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد و به طور دقیق مشکل گوشی شما را شناسایی و رفع می کند.

برای تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ شهرکرد می توانید از طریق دکمه پایین صفحه با آنها در تماس باشید.

مراحل تعمیر گوشی در نمایندگی سامسونگ شهرکرد

1.پیدا کردن مشکل اصلی گوشی سامسونگ توسط کارشناسان

بعد از آنکه که برای تعمیر و برطرف کردن مشگل گوشی خود به نمایندگی سامسونگ شهرکرد مراجعه کردید،ابتدا کارشناسان گوشی شما را با دقت بررسی می کنند تا عیب اصلی آن را بیابند.

2.اعلام هزینه تعمیرات گوشی به مشتری

کارشناسان این مرکز پس از یافتن مشکل اصلی و پیدا کردن قطعاتی که در گوشی آسیب دیده اند و باید تعویض و یا تعمیر شوند،حدود هزینه تعمیر گوشی را به شما اعلام می کنند و پس از تایید توسط مشتری اقدام به تعمیر و برطرف کردن مشکل آن می کنند. دقت کنید هزینه ای که قبل از شروع تعمیر به شما گفته می شود کاملا تقریبی است و ممکن است بعد از تعمیر هزینه کمی بیشتر و یا کمتر شود.

3.تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده گوشی سامسونگ

اگر با توجه به هزینه ای که توسط کارشناسان گفته می شود مشتری رضایت خود را اعلام کند آنگاه گوشی توسط کارشناسان تعمیر می شود. در مرکز نمایندگی سامسونگ شهرکرد قطعاتی که آسیب چندانی ندیده باشند توسط کارشناسان تعمیر می شوند و نیازی به تعویض آنها نیست اما اگر قطعه ای قابل تعمیر نباشد کارشناسان چاره ای جز تعویض آن قطعه را ندارند.

لازم به ذکر است در این مرکز برای تعمیرات گوشی سامسونگ تنها از قطعات اورجینال و اصل استفاده می شود!

لینک مفید:نمایندگی تعمیرات سامسونگ قزوین

4.تست گوشی در نمایندگی و تحویل به مشتری

بعد از اتمام روند تعمیرات و رفع مشکل،گوشی توسط کارشناسان تست می شود و در صورت نبود هیچ مشکلی در نهایت به مشتری تحویل داده می شود.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در شهرکرد

یکی از ویژگی های ثابت شده در نمایندگی تعمیرات سامسونگ شهرکرد نظارت دقیق بر کار تعمیرکاران و نظم این نمایندگی است که این مرکز را به یک مجموعه مطمئن و معتبر تبدیل کرده است. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در شهرکرد بهترین تعمیرکاران را در خصوص تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ دارد و با تجهیزات لازم و پیشرفته انواع خدمات همچون تعمیر یا تعویض برد گوشی،تاچ ال سی دی،صفحه نمایش،برد گوشی،تعویض باتری گوشی سامسونگ و… به بهترین نحو به مشتری ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ

برای مشکلاتی که عامل اصلی آن نرم افزار گوشی است،این مرکز کارشناسان مخصوص به خود را دارد و برای مواردی از قبیل داغ شدن گوشی،هنگ کردن مداوم،فلش کردن،وصل نشدن وای فای و… به شما کمک های لازم را می کند. به طور کلی این مرکز بخاطر دارا بودن متخصصان ماهر و با تجربه و همچنین تجهیزات به روز همواره اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و شما با خیال راحت می توانید برای خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ به این مرکز مراجعه کنید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات سامسونگ

  • بسته بندی گوشی به صورتی که هنگام انتقال آسیب نبیند.
  •  توضیح کامل در برگه مورد مشکل گوشی و قرار دادن آن در بسته
  • ارسال گوشی به نمایندگی سامسونگ 
  • تحویل گوشی به نمایندگی تعمیرات سامسونگ
  • بررسی گوشی توسط کارشناسان و پیدا کردن مشکل اصلی و تخمین حدودی هزینه تعمیرات
  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • در صورت اعلام رضایت از سوی مشتری روند تعمیرات آغاز می شود.
  • اعلام به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه 
  • تست گوشی بعد از اتمام تعمیرات
  • ارسال شماره کارت جهت پرداخت هزینه تعمیرات
  • ارسال گوشی مشتری به آدرس ارائه شده توسط مشتری و توجه به بسته بندی دستگاه
  • پس از تعمیر محصول به مشتری گارانتی معتبر داده می شود.
  • نوشتن دقیق آدرس،شماره همراه و کد پستی روی بسته ارسالی به مشتری
  • تحویل گوشی به مشتری
  • ارسال کد پیگیری به شماره موبایل درج شده روی بسته ارسالی
 

لینک مفید:نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ زاهدان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات