نمایندگی سامسونگ یزد

خبر خوب برای کاربران گوشی سامسونگ شهر یزد،نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ یزد فعالیت خود را آغاز کرد. ساکنان این شهر می توانند جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ به این مرکز مراجعه کنند. این مرکز تشکیل شده از یک گروه کارشناسان حرفه ای تعمیرات موبایل سامسونگ با تجربه بالا و همچنین تجهیزات مجهز و پیشرفته که همه اینها در کنار هم این مرکز را به یک نمایندگی معتبر سامسونگ تبدیل کرده.

نمایندگی سامسونگ یزد

 

اگر گوشی سامسونگ شما مشکلاتی همچون خاموش شدن مداوم،سیاه شدن صفحه گوشی،شارژ نشدن،هنگ کردن و یا مشکلات دیگری دارد که باعث شده شما نتوانید همانند قبل از موبایل خود استفاده کنید،در این موقعیت نیاز است با یک کارشناس حرفه ای تعمیرات موبایل مشورت کنید. از طریق دکمه زیر می توانید با کارشناسان باتجربه نمایندگی سامسونگ یزد در ارتباط باشید. لازم به ذکر است این مرکز خدمات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می دهد. در ادامه نحوه دریافت خدمات در مناطق مختلف ایران را بررسی می کنیم.

خدمات تعمیر موبایل سامسونگ در یزد

خلاصه ای از خدماتی که نمایندگی سامسونگ یزد به کاربران ارائه می دهد عبارتند از : تعمیر و تعویض برد،تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی،تعمیر و تعویض ال سی دی،تعمیر و تعویض باتری،تعمیر و تعویض میکروفون،تعویض گلس صفحه نمایش موبایل،برطرف کردن مشکل هنگ کردن،تعمیر ویبره موبایل،تعویض آی سی آنتن،تست افت ولتاژ،برطرف کردن مشکل آنتن دهی موبایل،تعمیر و تعویض تاچ،فلش نرم افزاری و دیگر خدمات…

کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ در یزد بعد از اتمام روند تعمیرات به مشتریان خود ضمانت نامه ارائه می دهد تا خیال مشتریان عزیز کاملا راحت باشد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ در یزد

در برخی مواقع مشکلی که پیش می آید مربوط به قطعات گوشی نیست و مشکل اصلی ما نرم افزاری است. تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ شامل رفع مشکلات نرم افزار و بهبود عملکرد سیستم است. که گاهی اوقات پاکسازی حافظه،حذق برنامه های بیهوده،به روز رسانی سیستم و یا خاموش و روشن کردن گوشی می تواند مشکل گوشی شمارا حل کند. اما اگر مشکل شما با این اقدامات ساده حل نشد آنگاه گوشی شما نیاز به تعمیرات تخصصی توسط یک کارشناس دارد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ در یزد به این صورت است که کارشناسان ابتدا گوشی شمارا عیب یابی می کنند تا مشکل اصلی را پیدا کنند و سپس اقدام به تعمیر آن می کنند. برای مثال در صورتی که تاچ گوشی شما به خوبی کار نکند،ابتدا گوشی از نظر دارا بودن ویروس بررسی می شود و سپس ویروس کشی می شود و در نهایت تنظیمات تاچ و نمایشگر بررسی و اصلاح می شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ نجف اباد

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ در یزد

قطعا همه مشکلاتی که برای موبایل های سامسونگ پیش می آید با اقداماتی همچون ویروس کشی و خاموش و روشن کردن گوشی برطرف نمی شود. اگر مشکلی که برای گوشی شما به وجود آمده سخت افزاری باشد تنها تعمیرات تخصصی است که می تواند این مشکل را برطرف سازد و قطعا تعمیرات تخصصی نیازمند کارشناسان باتجربه با مهارت بالا و تجهیزات اصولی و پیشرفته است.

برای مشکلات سخت افزاری می توان به تعویض وتعمیر تاچ،گلس،ال سی دی،باتری،سوکت شارژ،تعمیرات تخصصی هارد، تعویض نمایشگر و… اشاره کرد. کارشناسان نمایندگی سامسونگ یزد ابتدا گوشی شمارا عیب یابی می کنند و سپس با توجه به مشکلی که پیش آمده اگر قطعه ای آسیب دیده ابتدا بررسی می کنند که قابل تعمیر است یا خیر. اگر قابل تعمیر باشد آن را تعمیر و در غیر این صورت قطعه را تعویض می کنند. لازم به ذکر است این مرکز از قطعات اورجینال و اصل برای تعویض قطعات استفاده می کند.

تعمیرات با گارانتی در نمایندگی سامسونگ یزد

کارشناسان این نمایندگی بعد از اتمام روند تعمیرات به شما گارانتی معتبر ارائه می دهند که اگر که پس از دریافت خدمات نتیجه مطلوب نبود مشتری در زمان تعیین شده می تواند خواستار دریافت مجدد خدمات شود.بعد از آن کارشناسان مجدد گوشی شمارا بررسی می کنند و در صورت دارا بودن شرایط گارانتی بدون دریافت هزینه اقدام به تعمیر آن می کنند. در آخر دستگاه شما تست می شود و در صورت نبود مشکل به شما تحویل داده می شود.

تعمیر تخصصی گوشی سامسونگ 

در ابتدا ذکر کردیم که نمایندگی سامسونگ یزد خدمات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می دهد. همچنین شما عزیزان در تمامی شهرستان های این استان از جمله میبد، اردکان،بافق ،مهریز ابر کوه ،اشکذر،تفت و هرات می توانید به شکل های مختلف از خدمات آن بهره مند شوید.

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی سامسونگ

کارشناسان پس از دریافت دستگاه شما از نمایندگی سامسونگ در یزد، با توجه به یادداشت‌های شما درباره عیب های گوشی سامسونگ، روند عیب یابی و تعمیرات محصول را آغاز می کنند. این اقدامات به صورت زیر می‌باشد:

1- پس از دریافت موبایل شما کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- کارشناسان زمانی که مشکل اصلی گوشی سامسونگ شما را پیدا کردند، با شما تماس گرفته و عیب گوشی را برای شما توضیح می دهند و سپس هزینه تقریبی را به شما اعلام می کنند.

3- در صورت دریافت رضایت از سوی مشتری روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیر، اگر گوشی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.

5- پس از اتمام روند تعمیرات دستگاه شما، توسط کارشناس نمایندگی تعمیرات سامسونگ تست می شود.

6- در این مرحله شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال می‌شود.

7- در نهایت دستگاه شما با بسته بندی محکم و کامل به صورت سالم به آدرس شما ارسال می‌شود.

 

از طریق دکمه زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات