نمایندگی سامسونگ ایلام

خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ در ایلام شامل تعمیرات تخصصی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع گوشی‌های سامسونگ است که ابتدا گوشی توسط کارشناسان مجموعه عیب‌یابی می شود و مشکل اصلی آن تشخیص داده می شود و سپس تعمیرکاران متخصص و با تجربه نمایندگی با استفاده از تجهیزات مجهز اقدام به تعمیر آن می کنند. این مجموعه خدمات کامل تعمیرات موبایل سامسونگ را به کاربران ارائه می دهد و پس از اتمام روند تعمیرات به مشتری ضمانت تضمین کیفیت می دهد.

نمایندگی سامسونگ ایلام

 

نمایندگی گوشی سامسونگ ایلام چه خدماتی را ارائه می‌ کند؟

به طور کلی مشکلات گوشی سامسونگ به دو دسته تقسیم می شوند،نرم افزاری و سخت افزاری.نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در ایلام انواع خدمات سخت افزاری همچون تعمیر و تعویض باتری،تعمیر و تعویض برد گوشی،تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی،تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی و یا مشکلات شارژ نشدن گوشی سامسونگ و دیگر خدمات سخت افزاری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 بیشتر بخوانید : علت شارژ نشدن گوشی سامسونگ چیست؟

تعویض قطعات گوشی سامسونگ در نمایندگی سامسونگ ایلام

اگر در روند تعمیرات تشخیص کارشناسان مجموعه تعویض قطعه مورد نظر باشد آن قطعه پس از دریافت تایید از سوی مشتری تعویض می شود. تعویض قطعات گوشی مسئله مهمی است زیرا قرار است یک قطعه به جای قطعه اصلی گوشی بنشیند و قطعا قطعه ای که در گوشی توسط تعمیرکار گذاشته می شود حتما باید اصل و اورجینال باشد. زیرا گوشی با قطعه اصلی کارایی عادی و درست را به کاربر می دهد.

اگر قطعه ای که توسط تعمیرکار در گوشی گذاشته می شود اصل نباشد در آینده مشکلات بیشتری برای گوشی به وجود می آید. نمایندگی سامسونگ ایلام تنها از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیرات گوشی استفاده می کند.

 بیشتر بخوانید : نمایندگی سامسونگ در قزوین

خدمات نرم‌افزاری نمایندگی تعمیرات سامسونگ ایلام

همانطور که در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ توضیح دادیم مشکلات گوشی سامسونگ دو دسته بودند. دسته دیگر مشکلات نرم افزاری هستند که در این بخش به آن می پردازیم.

تعدادی از خدمات نرم افزاری که نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ ارائه می دهد شامل: برطرف کردن مشکل خاموش شدن گوشی،به روز رسانی سیستم و برنامه ها،برطرف کردن ارور های موبایل،تست ولتاژ موبایل،حل مشکل وصل نشدن وای فای،رفع مشکلات در آنتن دهی و دیگر خدمات نرم افزاری را در بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

 تعمیر کردن گوشی‌های سامسونگ ارزش دارد؟

زمانی که گوشی کاربران بخاطر یک اتفاق آسیب سنگینی می بیند و نیاز به تعمیرات زیادی دارد سوالی ایجاد می شود که آیا گوشی خود را تعمیر کنم یا به جای آن گوشی جدیدی بخرم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بستگی به شرایط گوشی دارد.در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ ابتدا کارشناسان گوشی شمارا بررسی می کنند و با توجه به شرایط بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهند. در برخی مواقع تعمیر کردن گوشی می تواند به صرفه تر از تعویض آن باشد اما باز هم بستگی به نظر کارشناسان دارد.

گوشی سامسونگ خود را در ایلام برای تعمیر به چه‌ کسی بسپاریم؟

تعمیر گوشی سامسونگ یک کار تخصصی است و قطعا باید یک فرد متخصص و باتجربه در این زمینه این کار را انجام دهد. نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در ایلام تشکیل شده از یک گروه کارشناسان حرفه ای و باتجربه و همچنین تجهیزات مجهز و پیشرفته که با استفاده از آنها بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند. شما عزیزان می توانید در زمینه تعمیرات گوشی سامسونگ برای تعویض و یا تعمیر قطعات گوشی خود با خیال راحت گوشی خود را به دست این نمایندگی بسپارید.

تعمیرات همراه با گارانتی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ ایلام

 ما بخاطر اطمینان کامل از مهارت و حرفه تعمیرکاران و نمایندگی خود تمامی خدماتی که به مشتری ارائه می دهیم را شامل گارانتی و ضمانت کردیم تا شما عزیزان با اطمینان خاطر و اعتماد کامل به این مرکز مراجعه کنید.

در صورتی که شما در مدت زمان تعیین شده در گارانتی پس از دریافت خدمات با توجه به شرایط ذکر شده در گارانتی اگر از نتیجه نهایی راضی نبودید می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و مشکل به وجود آمده را شرح دهید.

در صورتی که شامل گارانتی باشد گوشی شما مجدد توسط کارشناسان بررسی می شود و پس از اتمام روند تعمیرات تست و بدون هیچ مشکلی به شما تحویل داده می شود.

و در اخر لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی سامسونگ تنها محدود به شهر ایلام نمی شود و شما عزیزان در تمامی شهرستان های این استان از جمله دهلران، چرداول ،ایوان، ابدانان ،دره شهر و مهران میتوانید از خدمات غیر حضوری این مجموعه بهره مندشوید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات سامسونگ

  • بسته بندی دستگاه به طوری که در حین انتقال آسیب نبیند.
  • شرح مشکل در یک برگه و قرار دادن آن در مرسوله پستی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ
  • تحویل دستگاه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ
  • بررسی و عیب یابی دستگاه و تخمین هزینه تعمیرات
  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات در صورت دریافت رضایت از سوی کاربر
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست کامل گوشی پس از اتمام روند تعمیرات
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
  • ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر و توجه به نکات ایمنی (بسته بندی اصولی و …)
  • ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر محصول مورد نظر
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی توسط کادر اجرایی نمایندگی تعمیرات سامسونگ
  • تحویل دستگاه به مشتری
  • ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات