نمایندگی سامسونگ مازندران

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مازندران با دارا بودن کارشناسان حرفه ای و باتجربه و تجهیزات پیشرفته و مورد نیاز برای تعمیرات تخصصی،آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. مشکلات تخصصی گوشی در دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری قرار می گیرند و به طور کلی هر یک از این بخش ها تعمیرات تخصصی و راهکار هایی به طور جداگانه دارند. این نمایندگی اکنون کلیه خدمات خود را به سراسر کشور به صورت غیر حضوری ارائه می دهد.

نمایندگی سامسونگ مازندران

اگرگوشی سامسونگ شما دچار مشکلی شد می توانید از طریق دکمه زیر با کارشناسان نمایندگی ما ارتباط برقرار کنید و مشکل را شرح دهید و از کارشناسان مشاوره دریافت کنید. این مرکز تعمیرات خود را به طور تخصصی انجام می دهد و در مورد تعویض قطعات تنها از قطعات اصل شرکتی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ زنجان

تعمیرات گوشی سامسونگ در مازندران

پس از ارسال گوشی توسط مشتری به نمایندگی مرکزی،کارشناسان حرفه ای مرکز عیب یابی گوشی سامسونگ شمارا آغاز می کنند. بعد از تشخیص مشکل اصلی با مشتری تماس می گیرند و مشکل به وجود آمده را شرح می دهند سپس هزینه حدودی تعمیرات را اعلام می کنند و در صورت رضایت مشتری  روند تعمیرات آغاز می شود. بعد اقداماتی مثل تعمیرات تاچ ال سی دی، تعمیر هارد، تعمیرات تخصصی باتری، تعمیر یا تعویض قاب، تعمیرات آی سی، تعمیر ترانزیستور، ترمیم  diod ، تعمیر اسپیکر و تعمیرات میکروفن، ویروس کشی، تعمیرات بخش نرم افزای، بروز کردن برنامه ها، ریست فکتوری و … انجام میشن. در پایان گوشی به آدرسی که توسط مشتری ارائه شده فرستاده می شود.

مشکلات نرم افزاری گوشی های سامسونگ

مشکلاتی مثل هنگ کردن گوشی سامسونگ می توانند در دسته نرم افزاری قرار گیرند. اکثر کاربران زمانی که با این مشکل روبرو می شوند گوشی خود را خاموش و روشن می کنند،اگر مشکل جزئی باشد می تواند با این راهکار حل شود ولی در اکثر موارد این راهکار مشکل شمارا حل نمی کند.

بیشتر بخوانید : علت هنگ کردن گوشی سامسونگ چیست؟

در ادامه به برخی از پر تکرار ترین مشکلات سامسونگ و راه حل انها میپردازیم.

سلامت باتری

یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های سامسونگ،کاهش طول عمر باتری آنهاست که در این بخش میخواهیم راهکار هایی برای افزایش طول عمر باتری سامسونگ را به شما ارائه دهیم :

  • گوشی سامسونگ خود را تا جایی که ممکن است از وسایل راحتی و دماهای بالا دور نگه دارید.
  • نوتیفکیشن های غیر ضروری خود را غیر فعال کنید. این کار سبب افزایش طول عمر باتری و نیاز کم به شارژ شدن در روز میشود .

برای غیر فعال کردن نوتیفکیشن های غیر ضروری به :

  1. Settings
  2. Notifications
  3. نرم افزار مورد نظری که میخواهید نوتیفیکیشن ان را غیر فعال کنید انتخاب کنید
  4. گزینه Allow notification را غیر فعال کنید.
  •  WIFI خود را زمانی که که نیاز به اینترنت و اتصال به WIFI ندارید غیر فعال کنید .
  • Bluetooth خود را زمانی که نیاز به اتصال به بلوتوث ندارید غیر فعال کنید .

بیشتر بخوانید: علت قطع شدن صدای گوشی سامسونگ

هنگ کردن صفحه نمایش سامسونگ

یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی های سامسونگ هنگ کردن است. در بیشتر موارد علت ایجاد این مشکل مربوط به نرم افزار گوشی است اما در بعضی از مواقع هم این مشکل ارتباط با LCD دارد که در ادامه با استفاده از راهکار های زیر می توانید این مشکل را حل کنید :

  • با نگه داشتن همزمان دکمه های پاور (Sleep/Wake)و  ولوم پایین سامسونگ را فوری ریستارت کنید.
  • اگر باز هم مشکل هنگ کردن صفحه نمایش آن پدیدار شد، سعی کنید یک بار گوشی را ریست فکتوری نمایید.
  • اگر با انجام راهکار های بالا نتوانستید مشکل را حل کنید به احتمال زیاد مشکل در سخت افزار گوشی وجود دارد و ممکن است که گوشی شما نیاز به تعویض ال سی دی داشته باشد. تعویض قطعات یکی از موارد مهم در تعمیرات گوشی سامسونگ است زیرا برای نتیجه مطلوب تعمیرکار باید از قطعه اصل برای تعویض قطعه استفاده کند. در نمایندگی سامسونگ مازندران شما عزیزان با خیال راحت می توانید قطعات گوشی خود را تعویض کنید زیرا این مرکز تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند.

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مازندران

نمایندگی مرکزی سامسونگ بعد از دریافت گوشی شما روند عیب یابی را آغاز می کند. به طور کلی روند تعمیرات و ارسال گوشی برای مشتری به صورت زیر می باشد :

1- پس از دریافت گوشی شما کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- کارشناسان زمانی که مشکل اصلی گوشی سامسونگ شما را پیدا کردند،با شما تماس گرفته و مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاعتان می‌رسانند.

3-در صورت رضایت شما روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.

5- پس از اتمام روند تعمیرات گوشی شما یک بار تست می شود تا کارشناسان اطمینان حاصل کنند که مشکل رفع شده است.

6- در آخر شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال می‌شود. در این مرحله هزینه تعمیر پس از اطمینان از سلامت دستگاه توسط شما واریز می‌شود.

7- در نهایت دستگاه با بسته بندی ایمن و محکم به آدرس شما ارسال می‌شود.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات