نمایندگی سامسونگ کاشان
اگر گوشی سامسونگ شما دچار خرابی شده است ونیاز به یک مرکز معتبر و مجهز تعمیرات گوشی سامسونگ دارید, در این مقاله قصد داریم نمایندگی گوشی سامسونگ کاشان و خدمات ارائه شده در این مرکز را به شما معرفی کنیم.
نمایندگی گوشی سامسونگ کاشان چه خدماتی را انجام می دهد؟
-
تعویض صفحه نمایش و تاچ ال سی دی سامسونگ
-
تعمیر تاچ ال سی دی شکسته سامسونگ
-
حل مشکلات سخت افزاری و برد گوشی سامسونگ
-
تعویض باتری اورجینال با گارانتی شرکتی سامسونگ
-
حل مشکلات نرم افزاری سامسونگ
-
باز کردن قفل گوشی سامسونگ
رایج ترین خدمات سخت افزاری در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ کاشان
- تعمیر مشکل آنتن و ضعف آنتن گوشی سامسونگ در کاشان
- تعمیر و تعویض مشکلات گوشی سامسونگ
- تعمیر خرابی آیسی سامسونگ
- تعویض باتری گوشی سامسونگ
- حل مشکلات صدای گوشی سامسونگ
- تعمیر و تعویض مشکل خرابی دوربین گوشی سامسونگ
- تعمیر خراب شدن دکمه های سامسونگ
- تعمیر مشکل شارژ گوشی سامسونگ
- تعمیر مشکل هارد و سی پی یو سامسونگ
- تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ
- تعویض بلندگو و بازر گوشی سامسونگ
- تعویض تمامی قطعات موبایل سامسونگ
- تعویض سوکت شارژ و مشکلات گوشی سامسونگ
- تعمیر مشکلات ضعف و عدم کارکرد بلوتوث گوشی سامسونگ
- تعمیر مشکلات عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ
- و…
خدمات در نمایندگی سامسونگ کاشان چقدر زمان می برد؟
کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ کاشان به صورت مجزا خدمات سخت افزاری و نرم افزاری گوشیهای سامسونگ را بر عهده دارد .
به علت تقسیم مشکلات و تعمیرات موبایل بین کارشناسان مجموعه سامسونگ ۲۰ ,خدمات را به صورت فوری تخصصی و در کمتر از 24 ساعت انجام میشود.
چطور به مجموعه سامسونگ۲۰ اعتماد کنید؟
مجموعه سامسونگ۲۰ دارای مجوزهای لازم از اتحادیه تلفن همراه و همچنین نماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد .
مراحل تعمیرات در نمایندگی سامسونگ کاشان به چه صورت است؟
1-تماس با کارشناسان نمایندگی سامسونگ۲۰ و ارائه مشکلات گوشی خود و گرفتن مشاوره رایگان و هزینه تقریبی تعمیرات
2-مراجعه حضوری و در صورت عدم دسترسی ارسال از طریق پست
3-تعمیر گوشی سامسونگ شما در کمتر از 12 ساعت به طول میانجامد
5-تحویل گوشی و دریافت مهلت تست و گارانتی
مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات سامسونگ کاشان
- بسته بندی دستگاه به شکلی که در زمان انتقال به تعمیرات سامسونگ کاشان آسیب نبیند.
- توضیح مشکل در یک برگه و قرار دادن آن در مرسوله پستی
- ارسال دستگاه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ
- تحویل گرفتن دستگاه توسط نمایندگی تعمیرات سامسونگ
- بررسی و عیب یابی دستگاه و براورد هزینه تعمیرات
- تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
- آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری
- گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
- تست کامل دستگاه پس از پایان مراحل تعمیر
- ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
- ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط مشتری و توجه به نکات ایمنی (بسته بندی اصولی و …)
- ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر محصول مورد نظر
- درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی توسط کادر اجرایی نمایندگی تعمیرات سامسونگ
- تحویل دستگاه به مشتری
- ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
آدرس پستی جهت ارسال گوشی سامسونگ به نمایندگی مرکزی تعمیرات سامسونگ
اصفهان خیابان رزمندگان کوچه امام علی مجتمع زرین واحد 3
کد پستی: 8194869504